вулиця Крайня 1б (Торговий Комплекс Альтаір), Київ, 02232, Україна
Пн–Пт: 9:30 – 18:00
Сб: 9:30 – 13:00
Укр
Рус
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення і обміну:
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця та за наш рахунок, якщо з нашої сторони є помилка або брак товару.
Умови повернення для товарів належної/неналежної якості:
Інструкція ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР швидко та безпечно
Передзвоніть компанії Sushikipack за телефоном гарячої лінії +380 (97) 802-53-55, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефоном або напишіть нам про це на пошту moc.liamg%40kcapikihsus
👉Повернення товару через «Нова Пошта»
1. Відправте товар через Нову Пошту на відділення номер 19 Нової Пошти, яке знаходиться за адресою вулиця Райдужна, 25б, Київ, 022182. Запакуйте товар по разміру в картону коробку.3. Зробіть оплату зворотньої доставки, якщо товар Вам не підійшов і він належної якості, якщо товар з заводським дефектом або браком – оплата доставки повернення за Наш рахунок.4. Повідомте номер ттн нашому менеджеру за телефоном +380 (97) 802-53-55.5. Склад отримає товар, перевірить його.6. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів на карту або на рахунок з якого була здійснена оплата, за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду.
Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб повернення або обмін товару пройшов легко:▪️ Товар має бути повністю укомплектований в кількості, яка вказана в оригінальному пакуванні▪️ Оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені▪️ Товарний вигляд збережено
ЯКЩО ВИ ОТРИМАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ КІЛЬКОСТЮ ТОВАРУ
1. Повідомте менеджера за телефоном +380 (97) 802-53-55 про недостачу товару2. Надайте фото пакування для того щоб склад перевірив камери та швидко знайшов причину помилки.3. Якщо є з нашого боку помилка у кількості – ми відправимо Вам правильну кількість товару – вартість доставки буде за наш рахунок.4. Термін виконання та перевірки займає 1 день. 5. Відправимо товар будь-яким зручним перевізником для Вас за власний рахунок.
Будь ласка, повідомте нам протягом 4 діб після отримання замовлення, якщо вам надійшла не та кількість товару, яку ви замовляли.
ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ
Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форс-мажорні обставини.Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду:
▪️ пом'яту▪️ з надірваною упаковкою▪️ з розбитим чи деформованим товаром.
1. Повідомте менеджера за телефоном +380 (97) 802-53-55 про пошкодження посилки.2. Зробіть фото пакування та пошкодження.3. Не забирайте посилку з пошти якщо вона пошкоджена під час доставки.4. Ми відправимо на протязі 2х робочих днів нову посилку за Вашої адресою. 5. Вартість доставки товару буде здійснено за наш рахунок
Ви маєте законне право відмовитись від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у відділенні та повідомте про це нам за телефонами гарячої лінії +380 (97) 802-53-55
Ми вирішуємо подібні ситуації безпосередньо зі службами доставки, а вам повторно надішлемо ваше замовлення.Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, ми ніяк не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою.
👉Повернення товару через «Фізичний склад»
1. Повідомте менеджера за телефоном +380 (97) 802-53-55 про намір приїхати на склад за адресою м.Київ, вулиця Крайня 1б (Торговий Комплекс Альтаір)2. Упакуйте товар по разміру в картону коробку.3. Привезіть товар на склад.4. Cклад прийме товар за кількістю та перевірить якість.6. Отримайте повернення коштів на карту, рахунок з якого була здійснена оплата або готівкою на касі.7. Повернення товару можна здійснити на протязі 14 днів з моменту покупки товару.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Дорогі наші клієнти! Ми розуміємо, що будь-які процедури повернення чи обміну не завжди приємні чи зручні. Ми поділяємо ваші почуття і намагатимемося застерегти або попередити про такі ризики. Проте, якщо процедура повернення або обміну потрібна, наша компанія Sushi Kipack проводить її відповідно до норм чинного законодавства та внутрішніх правил. Дякуємо за ваше розуміння та підтримку!